fredag 1 februari 2008

På't igen!


Jaha, då ska man försöka ta upp det här med bloggandet igen, varför kan man undra?
I onsdags var jag på en föreläsning på DagsVara som handlade om transparens, det var Joakim Jardenberg som höll denna föreläsning. Han menade att alla(!) borde åtminstone testa att blogga för att förstå vad det är.
Jag har bloggat innan och bloggar kan man väl säga genom mina bilder m.m på deviantart. Men när han pratade om transparens och att bjuda in omvärlden, så fick det mig att känna ett blogg sug.
Så jag satte mig ner och tänkte på vem min blogg skulle vara för, svaret var enkelt, Mig! Detta kommer bli ett sätt för mig att samla mina tankar kanske främst yrkesmässigt, men även privat.
Hittar jag något roligt på Digg så kommer jag skriva om det här, har Mindpark tagit fram någon rolig info så kommer det garanterat finnas här, gör vi något spännande i Gota Media, ja då kommer det synas här med.
Så nu ger jag mig ut i omlopp i bloggosfären, hoppas att min blogg kan intressera någon mer, men gör den inte det så gör det inget.
Fred ut!

Inga kommentarer: